Selena Gomez BG Forum
Добре дошли в българският фен форум за Селена! За да имате достъп до целия форум, трябва да се регистрирате!
Selena Gomez BG Forum
Добре дошли в българският фен форум за Селена! За да имате достъп до целия форум, трябва да се регистрирате!
Selena Gomez BG Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Bulgarian forum about Selena Gomez

ИндексИндекс  PortalPortal  Последни снимкиПоследни снимки  ТърсенеТърсене  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  

If you want to be the best, you have to beat the best !!

Go down 
+7
rS.19 ♥
JustLoseIT
LightOne
|SweeT|
Mishityyy <3
~Rossita
Barbie.
11 posters
Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next
АвторСъобщение
rS.19 ♥
Неспасяем
Неспасяем
rS.19 ♥

Warn :
If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Left_bar_bleue5 / 1005 / 100If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Right_bar_bleue

( : don't expect me to be nice with you.
Брой мнения : 6044
Местожителство : umm.. at home?

If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Empty
ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 4:05 am

Ааахаа .. разбрах ..
Офф .. гледа ми се някакъв филм .. дай предложение за някакъв! laugh
Върнете се в началото Go down
rS.19 ♥
Неспасяем
Неспасяем
rS.19 ♥

Warn :
If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Left_bar_bleue5 / 1005 / 100If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Right_bar_bleue

( : don't expect me to be nice with you.
Брой мнения : 6044
Местожителство : umm.. at home?

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 4:10 am

Оок! Мерси! Абе, ти нали играеш ръгби??
~Rossita
Неспасяем
Неспасяем
~Rossita

Warn :
If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Right_bar_bleue

( : 8-9-10112012
Брой мнения : 14468

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 4:13 am

Свееееетс, айде да ти се извиня официално вече. ;д Надявам се ме разбра защо почнах да си го изкарвам на първия който се мерна..
Но се извинявам, не съм искала да си го изкарам на когото и да било. Айде, мир. kiss laugh
http://acciosharman.tumblr.com/
~Rossita
Неспасяем
Неспасяем
~Rossita

Warn :
If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Left_bar_bleue0 / 1000 / 100If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Right_bar_bleue

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 4:16 am

Хаха, радвам се.
Ама нема ли целувка за мене бе!? Само няк'ва нелепо ухилена емотиконка ли заслужава извинението ми, че и публично на т'ва отгоре.. laugh
~Rossita
Неспасяем
Неспасяем
~Rossita

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 4:23 am

Ех ех, мил си, не като Веско.. как нахално ме изпъди днеска.. -_-
Little Girl ~
Неспасяем
Неспасяем
Little Girl ~

Warn :

( : But you’re hurting me from inside of my head, I can’t take it, I can’t take it ..
Брой мнения : 5829

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 5:25 am

Светт <33, казвай сега как си пич, какво си правиш?
Little Girl ~
Неспасяем
Неспасяем
Little Girl ~

Warn :

( : But you’re hurting me from inside of my head, I can’t take it, I can’t take it ..

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 5:35 am

Аз съм супер .. разлигавена ;ддд. Личи ми. laugh Ми къде може изолирана от интернет - на село! laugh Епа до утре да си станал в супер настроение, 'щото даа! laugh А при тебе как минава лятото? Уф, че се бях затъжила <3. ;дд
Little Girl ~
Неспасяем
Неспасяем
Little Girl ~

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 5:46 am

Е, недей сега се депресира! А аз ше дойда при тебе и ше излизаме, ше ходим на басейн и най - важното ше се бием! rofl Абе пич кога ти е рождения ден? *срамува се, че не знае!* К'во искаш да ти подаря? ;дд При мене какво да ти кажа нищо особено няма ;дд. Навън с приятели, на басейн ходиме, на балкана, на язовира ;ддд. Лигавим се, обикаляме ;дд. Нищо интересно ;ддд. Аа купих си нов потник! rofl Знам, че това много те интересуваше. rofl
Little Girl ~
Неспасяем
Неспасяем
Little Girl ~

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 6:01 am

С удоволствие бих дошла ше накарам някой да ме докара! ;дд Епа и двете неща ше ти ги подаря, немаш проблеми! А вълка истински ли да бъде или плюшка? laugh Еее как искам и аз да тичам, ама пустия му мързел дето не ми дава да ставам рано - рано. laugh Ама аз това лято ям по - много малко поне това компенсира липсата ми на подвижност. laugh Аа моят потник, по скоро представлява бюстие, ама много си го обичам. laugh Тъмно син е, и там където са къхъм гърдите ;дддд има камъчета разни и цип, който не знайно защо е сложен точно там и не е просто декоративен, а е по средата и наистина се разкопчава, а на мене на ума ми идват само перверзни прични заради които са го сложили. laugh Та нали няма презрамки и се води като бюстие и е супер якия. laugh А ти каква тениска си си взел? laugh
Little Girl ~
Неспасяем
Неспасяем
Little Girl ~

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 6:16 am

Мене мързела страшно много ме мъчи, ама нищо! laugh Епа, пич бюстие е потник без презрамки ;ддд, казано по най - простия начин ;дд. Абе ципа, че е хубав - хубав е, ама сега успяха точно там да го сложат. Явно хората са помислили за удобства за мъжкия пол. laugh Е, честита ти тениска! Да си я носиш със здраве, както и другата когато си я купиш. laugh
Little Girl ~
Неспасяем
Неспасяем
Little Girl ~

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 6:30 am

Е, ти пък аз нямаше да ти се смея. laugh Като цяло дрехите са ми мания! laugh И то голяма! ;дд То е яко да се скъса, ама после требва да се прибираш със разкъсани дрехи. laugh Шшшт! Дай аз ше ти я скрия в моя таен сейф! laugh
Little Girl ~
Неспасяем
Неспасяем
Little Girl ~

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 6:43 am

Епа не са ми чак такава мания ;дд, имам няколко дето много си ги обичам, ама само до там ;ддд. Ти ше я носиш, ама като не си с нея ше ми я даваш да ти я крия в сейфа *който все още не съм измислила къде ще бъде*. laugh
Little Girl ~
Неспасяем
Неспасяем
Little Girl ~

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 7:03 am

Въх, аз пък не съм до такава степен манячка ;дд. Нали?! Даже и аз да не знам къде е! laugh
Little Girl ~
Неспасяем
Неспасяем
Little Girl ~

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 7:32 am

Дремя пред лаптопа и сега ше ям прасковааааа. laugh Ти?
~Rossita
Неспасяем
Неспасяем
~Rossita

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 6:28 pm

Зелен вълк, к'во правиш? laugh 459
~Rossita
Неспасяем
Неспасяем
~Rossita

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 6:36 pm

По к'во откача? По момичето?
Еми аз сега се прибрах, бях на плаж и така.
~Rossita
Неспасяем
Неспасяем
~Rossita

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 6:48 pm

Кретенясвал, вика. К'ъв е тоя глагол, г-жата ми по български ако го чуе ще се хване за главата. laugh
То нема спане бате, голяма лудница е.. направо ми домъчня за Рила. laugh
~Rossita
Неспасяем
Неспасяем
~Rossita

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeВто Авг 09, 2011 7:25 pm

Еми така, лесно. laugh
Хаха, да, обаче глагола не е от най-разпространените. Аз всъщност го чувам за първи път. laugh
-A.
Неспасяем
Неспасяем
-A.

Warn :

Брой мнения : 5179

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeСря Авг 10, 2011 4:06 am

На мен. laugh Изкъпа ли се,щото още не пишеш в чата? laugh
-A.
Неспасяем
Неспасяем
-A.

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeСря Авг 10, 2011 4:13 am

Е,то ми беше ясно,че си се изкъпал. laugh То и на мен не ми се пише много,а и напоследък почти никой няма. ;д.Какво правиш,как си?
-A.
Неспасяем
Неспасяем
-A.

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeСря Авг 10, 2011 4:20 am

Да ти кажаа..Хем съм добре,хем не съм,средно положение ;д.Иначе из фейса съм ;д.Коя е тази мацка на авката ти? laugh
-A.
Неспасяем
Неспасяем
-A.

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeСря Авг 10, 2011 4:29 am

Еее,какво да се прави,всеки се зарибява по нещо laugh.Много е хубава,Светс. <33
-A.
Неспасяем
Неспасяем
-A.

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeСря Авг 10, 2011 4:33 am

Е,даже не хубава,прекрасна е ;д.. laugh
П.П:Влязох в онзи сайт и ти дадох точка ли какво там ;д.
-A.
Неспасяем
Неспасяем
-A.

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeСря Авг 10, 2011 4:40 am

Няма проблеми. <33 А то какво,печели ли се нещо илии..?
-A.
Неспасяем
Неспасяем
-A.

Warn :

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitimeСря Авг 10, 2011 4:45 am

Аха,ясно ;д...Аа,за онзи подпис (синия) и в общия ти написах - Деби Раян (Debby Ryan) е. (:
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: If you want to be the best, you have to beat the best !!   If you want to be the best, you have to beat the best !! - Page 2 Icon_minitime

If you want to be the best, you have to beat the best !!
Върнете се в началото 
Страница 2 от 8Иди на страница : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Next